Αμερικανός υπουργός Μεταφορών: Αν χρειαστεί θα κλείσουμε όλο τον εναέριο χώρο των ΗΠΑ
Αεροσκάφος στο Εθνικό Αεροδρόμιο Ronald Reagan Washington
(AP Photo/Jenny Kane, File)Η κυβέρνηση Τραμπ θα κλείσει το σύστημα εναέριας κυκλοφορίας των ΗΠΑ αν εκτιμήσει πως η συνεχιζόμενη αναστολή λειτουργίας ομοσπονδιακών υπηρεσιών (shutdown) καθιστά μη ασφαλή τα ταξίδια δήλωσε σήμερα Δευτέρα 3/11 ο υπουργός Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών Σον Ντάφι.
«Αν θεωρήσουμε ότι δεν είναι ασφαλές... θα κλείσουμε όλο τον εναέριο χώρο. Δεν θα αφήσουμε τους ανθρώπους να ταξιδέψουν. Δεν είμαστε εκεί αυτή τη στιγμή. Πρόκειται απλώς για σημαντικές καθυστερήσεις», δήλωσε ο Ντάφι στο δίκτυο CNBC.
«Υπάρχει σίγουρα μεγαλύτερος κίνδυνος όσο συνεχίζεται το shutdown», πρόσθεσε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
Χαμενεΐ: «Αδύνατη η συνεργασία Ιράν - ΗΠΑ, όσο η Ουάσινγκτον στηρίζει το Ισραήλ»
ΚΟΣΜΟΣ
ΗΠΑ: «Μην φοβάστε, δεν θα υπάρξουν ακόμη δοκιμές με πυρηνικές εκρήξεις» λέει ο υπουργός Ενέργειας
ΚΟΣΜΟΣ
H βίλα του Μπερλουσκόνι στην Σαρδηνία πωλείται στην βασιλική οικογένεια του Κατάρ
16:57
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ορχομενό Βοιωτίας: Ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής - Σηκώθηκαν και εναέρια μέσα
16:52
ΚΟΣΜΟΣ
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
ΕΛΛΑΔΑ
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ