Ήθελε να πεθάνει μαζί του: Τον δάγκωσε δηλητηριώδες φίδι και αυτός δάγκωσε τη γυναίκα του
Ένας Ινδός έχασε τη ζωή του όταν τον δάγκωσε δηλητηριώδες φίδι ενώ κοιμόταν μέσα στο σπίτι του.
To περίεργο της υπόθεσης, όμως, είναι ότι το θύμα, όταν συνηδητοποίησε ότι θα χάσει τη ζωή του δάγκωσε τη σύζυγό του Amiri Devi στους καρπούς με την ελπίδα ότι θα πεθάνει και εκείνη.
«Μου είπε ότι με αγαπάει πάρα πολύ και ήθελε να πεθάνει μαζί μου. Εγώ του επέτρεψα να με δαγκώσει στους καρπούς», είπε η Amiri στην εφημερίδα Gulf News.
Όταν το ασθενοφόρο έφτασε στο σπίτι διαπίστωσε πως ο Rai είχε χάσει τη ζωή του ενώ η Devi ήταν ακόμα ζωντανή. Η γυναίκα, μεταφέρθηκε στο τοπικό νοσοκομείο και εκεί οι γιατροί κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή.
«Η γυναίκα σώθηκε διότι δέχθηκε σύντομα την απαιτούμενη θεραπεία. Είναι τώρα ασφαλής.», δήλωσε σε δημοσιογράφους ο ιατρός Dr Jaykant.
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα στον Κηφισό - Καθυστερήσεις σε κέντρο και Αττική Οδό
08:13
Σιαμαία δίδυμα διαχωρίστηκαν με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
08:07
Γκουτέρες: H πρόοδος στον αγώνα κατά του AIDS κινδυνεύει εξαιτίας των περικοπών της χρηματοδότησης
08:02
ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ καταδικάζουν τα «πυρά» Καιρίδη σε Δούκα: «Προσβλητική η αλαζονεία της ΝΔ»
08:01