Θέλετε να ζήσετε περισσότερο; Βγάλτε αυτά τα φαγητά από τη διατροφή σας
Τα έτοιμα και λαχταριστά σνακ που αρέσουν σε όλους μας, αυξάνουν τον κίνδυνο ενός πρόωρου θανάτου, όπως δείχνει νέα γαλλική μελέτη.
Πιο συγκεκριμένα, ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία αυξάνεται κατά 14%, με κάθε αύξηση της ποσότητας των επεξεργασμένων τροφίμων που καταναλώνουμε κατά 10%.
Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας επεξεργασμένων φαγητών μπορεί να αποτελεί σημάδι για άλλες ανθυγιεινές συνήθειες, όπως η έλλειψη άσκησης, το κάπνισμα, παράγοντες τους οποίους οι ερευνητές συμπεριέλαβαν στη μελέτη τους.
Υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο επεξεργασμένα τρόφιμα, υπερεπεξεργασμένα όπως τα ονομάζουν ερευνητές από τις ΗΠΑ. Η δεύτερη κατηγορία τροφίμων είναι και αυτά που πρέπει πάση θυσία να αποφεύγετε.
Πρόκειται για βιομηχανικές συνθέσεις που τυπικά περιέχουν πέντε ή περισσότερα συστατικά και μπορεί να περιέχουν, για παράδειγμα, υδρογονωμένα έλαια, βαφές ή βελτιωτικά γεύσης, χρώματα και άλλα προσθετικά που δεν υπάρχουν σε άλλες επεξεργασμένες τροφές.
Δείτε τα φαγητά που πρέπει να αφαιρέσετε από το διαιτολόγιό σας στη gallery του CNN Greece.
Πύργος: Άνδρας σε κατάσταση αμοκ βγήκε με μαχαίρι στον δρόμο - Έκρυβε και δεύτερο στα ρούχα του
15:10
Γιατί ανεβαίνουν και πάλι οι τιμές των καυσίμων στα πρατήρια - Κοντά στα 2 ευρώ η βενζίνη
14:55
Αίγινα: Θαλαμηγός προσέκρουσε σε ελλιμενισμένα σκάφη - Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί
14:55
Πολύ υψηλός κίνδυνος και αύριο για φωτιά σε Αττική, Εύβοια, Κυκλάδες και Κρήτη
14:43