Φωταγωγείται την Τρίτη η Βουλή για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων
Αύριο Τρίτη 19 Μαίου, Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, η πρόσοψη της Βουλής θα φωταγωγηθεί με το συμβολικό λογότυπο-μήνυμα.
Με τη συμβολική αυτή πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου.
Παράλληλα, στην Ολομέλεια της Βουλής θα πραγματοποιηθεί Ειδική Συνεδρίαση.
Η Βουλή των Ελλήνων, στις 24 Φεβρουαρίου 1994, αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με τον νόμο 2193/1994.
ΕΛΛΑΔΑ
Σε επιχειρησιακή ετοιμότητα σήμερα η πυροσβεστική - Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης πυρκαγιάς
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ