Ο ΠΑΟΚ επισημοποίησε ότι δεν θα αγωνιστεί στην ρεβάνς με τον Ολυμπιακό
Και επίσημα ο ΠΑΟΚ αποφάσισε να μην αγωνιστεί στην ρεβάνς Κυπέλλου, με τον Ολυμπιακό, όπως είχε δηλώσει αμέσως μετά το τέλος του αγώνα ο Ιβάν Σαββίδης. Αυτό σημαίνει ότι θα χάσει τον αγώνα, θα τιμωρηθεί με πρόστιμο και αφαίρεση βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα.
Παράλληλα επιμένει στην παραίτηση του προέδρου της ΕΠΟ και την έλευση ξένων διαιτητών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το ΔΣ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνεδρίασε και ομόφωνα αποφάσισε σήμερα:
– Η ομάδα δεν θα αγωνιστεί στον επαναληπτικό αγώνα του Κυπέλλου Ελλάδας.
– Απαιτούμε την παραίτηση του Προέδρου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, Γιώργου Γκιρτζίκη και όλων όσων διώκονται ποινικά στο ελληνικό ποδόσφαιρο.
– Απαιτούμε να γίνει αποδεκτή από την Ομοσπονδία η πρότασή μας για ξένους διαιτητές από τη νέα χρονιά.
Τα παραπάνω θα κοινοποιηθούν στους: Πρωθυπουργό, Υπουργό Δικαιοσύνης, Εσωτερικών Υποθέσεων, Αθλητισμού, στην ΕΠΟ, την ΚΕΔ και τη Superleague».
Διαβάστε σχετικά
Πιθανή αφαίρεση βαθμών στον ΠΑΟΚ και κλείσιμο της Τούμπας για τα επεισόδια και την διακοπή
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν - Πόσα προϊόντα περιλαμβάνει η εφαρμογή
06:00
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00