Επανήλθε στο «πράσινο» η Γουόλ Στριτ
Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μετά τον πανικό της Δευτέρας και μια νευρική έναρξη σήμερα, πέρασε στο "πράσινο" προς το τέλος της συνεδρίασης, με τον βιομηχανικό δείκτη Dow Jones να κερδίζει πάνω από 2%.
Γύρω στις 22.07 (ώρα Ελλάδας) ο Dow Jones είχε φτάσει στις 24.852,42 μονάδες, με άνοδο +2,08%.
Ο δείκτης Nasdaq κατέγραφε επίσης άνοδο 1,88% ενώ ο Standard & Poor's 500 ακολουθούσε τη γενική τάση, με +1,61%.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (26 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ