Επανήλθε στο «πράσινο» η Γουόλ Στριτ
Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μετά τον πανικό της Δευτέρας και μια νευρική έναρξη σήμερα, πέρασε στο "πράσινο" προς το τέλος της συνεδρίασης, με τον βιομηχανικό δείκτη Dow Jones να κερδίζει πάνω από 2%.
Γύρω στις 22.07 (ώρα Ελλάδας) ο Dow Jones είχε φτάσει στις 24.852,42 μονάδες, με άνοδο +2,08%.
Ο δείκτης Nasdaq κατέγραφε επίσης άνοδο 1,88% ενώ ο Standard & Poor's 500 ακολουθούσε τη γενική τάση, με +1,61%.
ΕΛΛΑΔΑ
Διπλό φονικό στο Αίγιο: «Δεν προκύπτει εμπλοκή άλλου ατόμου» - Προς εξέταση το κινητό του 26χρονου
09:00
CULTURE
Πέθανε ο Ντέιβιντ Κλέιτον-Τόμας: Η θρυλική φωνή των Blood, Sweat & Tears σίγησε στα 84 του χρόνια
08:41
ΕΛΛΑΔΑ
Κίνηση: Μποτιλιάρισμα σε Κηφισό και κέντρο - Χαμηλές ταχύτητες σε Πειραιά και Αττική Οδό
08:38
ΕΛΛΑΔΑ
Βάσεις 2026: Έρχεται άνοδος σε Ιατρικές και Πολυτεχνεία, πτώση στις Νομικές
08:36
ΚΟΣΜΟΣ