Κοτζιάς: Περιμένω την καταδίκη ΝΔ - Ιεράς Συνόδου για την απειλητική επιστολή
Σχόλιο σχετικά με την απειλητική επιστολή που έλαβε, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας, έκανε ο υπουργός Εξωτερικών, Νίκος Κοτζιάς.
Μέσω twitter ο ΥΠΕΞ επεσήμανε ότι στοχοποιείται εδώ και χρόνια και δήλωσε πως περιμένει την καταδίκη από πλευράς Νέας Δημοκρατίας και Ιεράς Συνόδου του περιστατικού.
Στην ανάρτησή του στο twitter, ο υπουργός Εξωτερικών γράφει συγκεκριμένα: «Επί χρόνια συγκεκριμένα συστήματα, έντυπα και κανάλια με συκοφαντούν ώστε να με στοχοποιήσουν. Τους ενοχλεί ότι δεν με κρατά κανείς. Είναι οι ηθικοί αυτουργοί των απειλών για τη σωματική ακεραιότητα και ζωή μου. Περιμένω ΝΔ και Ιερά Σύνοδος να τις καταδικάσουν χωρίς μεν και αλλά».
Νωρίτερα, ο κ. Τόσκας είχε αποκαλύψει πως ο υπουργός Εξωτερικών έλαβε μια επιστολής την οποία υπήρχε η απειλή: «Έχουμε τρεις σφαίρες για σένα και την οικογένειά σου». Διευκρίνισε, πάντως, ότι υπάρχει μόνο επιστολή, όχι και σφαίρες.
Η επιστολή εστάλη χθες, Πέμπτη, και η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό των αποστολέων.
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
Βρετανία: Ο Μπέρναμ έτοιμος για την πρώτη του ομιλία- Θα ξεδιπλώσει το οικονομικό του πρόγραμμα
21:46
Τραγωδία στην Κύπρο: Δύο αδέρφια οκτώ και 10 ετών βρέθηκαν νεκρά σε αυτοκίνητο
21:35
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24