Υπουργείο Υγείας: Δωρέαν η διακομιδή ανασφάλιστων ασθενών σε ιδιωτικά νοσοκομεία
Ανανεώθηκε:
Διάταξη με αναδρομική ισχύ καταθέτει στη Βουλή το υπουργείο Υγείας προκειμένου όλοι οι ανασφάλιστοι ασθενείς να μπορούν να διακομίζονται σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
«Με διάταξη νόμου που κατατίθεται σήμερα στη Βουλή, όλοι οι ανασφάλιστοι συμπολίτες μας που νοσηλεύονται σε απλές κλίνες στα Νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ., θα μπορούν να διακομίζονται σε ιδιωτικά θεραπευτήρια, εφόσον χρειαστεί, χωρίς καμία δική τους οικονομική επιβάρυνση. Η διάταξη θα έχει αναδρομική ισχύ», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας.
«Κάτι που ίσχυε ήδη για τις κλίνες ΜΕΘ, για τις οποίες αν και είχε ψηφιστεί σχετική διάταξη το 2018 δεν είχε εφαρμοστεί».
«Εφαρμόστηκε από τον περασμένο Σεπτέμβριο, με αναδρομική ισχύ, καθώς η σημερινή Κυβέρνηση ήταν αυτή που εξασφάλισε τα κονδύλια για να αποζημιώνονται τα ιδιωτικά θεραπευτήρια από τον ΕΟΠΥΥ, για τη νοσηλεία ανασφάλιστων συμπολιτών μας σε κλίνες ΜΕΘ», καταλήγει το υπουργείο.
Χανιά: «Άρπαξα ένα μπουκάλι και τη χτύπησα στο κεφάλι»- Η κυνική ομολογία του δολοφόνου της 45χρονης
08:55
Φωτιά σε σκάφος στο ναυπηγείο Σαλαμίνας – Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
08:55
Ημαθία: Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε άνδρας που έπεσε με ΙΧ σε αρδευτικό κανάλι
08:50
Χανιά: Από «κόσκινο» οι τραπεζικές κάρτες της 45χρονης Σταυρούλας - Σήμερα η ιατροδικαστική
08:36