Εμβόλιο κορωνοϊός: Η ανάρτηση του Κικίλια στο twitter με Διαμαντίδη και Παπαλουκά
Με μια ανάρτηση που έκανε στο προφίλ του στο twitter ο υπουργός Υγείας και πρώην παίκτης του μπάσκετ, Βασίλης Κικίλιας, παρουσιάσε το νέο σποτ του υπουργείου για τη σημασία της τήρησης των μέτρων έναντι του κορωνοϊού, με «πρωταγωνιστές» δύο παλιούς του γνώριμους από τα «παρκέ», τους βετεράνους της καλαθόσφαιρας, Δημήτρη Διαμαντίδη και Θοδωρή Παπαλουκά.
«Κάθε μεγάλος αγώνας κρίνεται στο τέλος. Συνεχίζουμε την προσπάθεια. Τηρούμε τα μέτρα ατομικής προστασίας καθώς προχωράει ο εμβολιασμός μέχρι να χτίσουμε την ανοσία του πληθυσμού. Ευχαριστούμε τον Δ. Διαμαντίδη & τον Θ. Παπαλουκά για τη συμμετοχή τους στο σποτ του Υπ. Υγείας», έγραψε χαρακτηριστικά ο Βασίλης Κικίλιας.
Στο βίντεο διάρκειας 1:03, οι δύο πρώην «άσσοι» της Εθνικής μιλούν για την ανάγκη να τηρήσουμε ευλαβικά τα μέτρα, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως «το παιχνίδι κρίνεται στο τέλος».
Έως τις 30 Ιουνίου η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
05:00
Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ - Ποιους αφορά
04:00
Πλήρωμες e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 26 Ιουνίου
03:00
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00