Σακελλαροπούλου: Η φετινή Ανάσταση να σημάνει το τέλος της πανδημίας
Ανανεώθηκε:
Με την ευχή η φετινή Ανάσταση να σημάνει το τέλος της πανδημίας και την επούλωση των πληγών στο σώμα της ανθρωπότητας, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, έστειλε το δικό της μήνυμα ελπίδας μετά από την λειτουργία της Ανάστασης, που παρακολούθησε στον Καθεδρικό Ιερό Ναό Αθηνών.
Όπως δήλωσε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας:
«Γιορτάζουμε σήμερα τη νίκη της ζωής πάνω στον θάνατο, την έξοδο από το σκοτάδι προς το φως, την ψυχική μετατόπιση από τον φόβο και την απόγνωση προς την ελπίδα.
Εύχομαι ολόψυχα η φετινή Ανάσταση να σημάνει το τέλος της πανδημίας, την επούλωση των πληγών στο σώμα της ανθρωπότητας και τον τελικό θρίαμβο του καλού, μέσα στο φως της αγάπης και της αλληλεγγύης.
Χριστός Ανέστη!»
Νωρίτερα, στη Μητρόπολη της Αθήνας πραγματοποιήθηκε η Εσπερινή Δοξολογία, κατά την οποία εψάλη η Θεία Λειτουργία του Πάσχα, χοροστατούντος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου.
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
Τηλεφωνική επικοινωνία Αραγτσί με στέλεχος της Χαμάς για τις συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν
09:55
Συνάντηση Ρούτε - Τραμπ σήμερα στην Ουάσινγκτον - Στόχος η αποκλιμάκωση στις σχέσεις ΝΑΤΟ-ΗΠΑ
09:48
Δωρεάν συγγράμματα για τους σπουδαστές των στρατιωτικών σχολών - Εντάσσονται στον «Εύδοξο»
09:46