Στην πρεσβεία της Βρετανίας ο Μητσοτάκης - Το μήνυμά του στο βιβλίο συλλυπητηρίων για την Ελισάβετ
Στη βρετανική πρεσβεία μετέβη το πρωί της Πέμπτης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, όπου υπέγραψε το βιβλίο συλλυπητηρίων για την απώλεια της βασίλισσας Ελισάβετ Β’.
Στο κείμενο που συνόδευε την υπογραφή του, ο πρωθυπουργός έγραψε:
«Εκ μέρους του ελληνικού λαού θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου θλίψη για την απώλεια της βασίλισσας. Ήταν μια πραγματικά εξαιρετική ηγέτιδα και μας έχει εμπνεύσει όλους με την ασυναγώνιστη αίσθηση του καθήκοντός της. Ευχόμαστε στον βασιλιά δύναμη και επιμονή. Κυριάκος Μητσοτάκης».
Το μήνυμα και στα αγγλικά: «On behalf of the Greek people I would like to express my deep sorrow for the loss of the Queen. She was a truly extraordinary leader and has inspired all of us with her unrivaled sense of duty. We wish the King strength and perseverance. Kyriakos Mitsotakis».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Επικοινωνία Μακρόν με τον βασιλιά Κάρολο - Θα παραστεί στην κηδεία της βασίλισσας Ελισάβετ
Λονδίνο: Ουρά χιλιομέτρων για το λαϊκό προσκύνημα στην Ελισάβετ
Κηδεία βασίλισσας Ελισάβετ: Ποιοι ηγέτες θα παραστούν και ποιοι δεν έλαβαν πρόσκληση
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52