ΣΥΡΙΖΑ: Ακόμα 20 πρόσωπα παρακολουθούνταν με Predator από το παρακράτος Μητσοτάκη
Ανανεώθηκε:
«Μία ημέρα μετά το αντισυνταγματικό μπλόκο της ΝΔ στον επικεφαλής της ΑΔΑΕ, κ. Ράμμο, για να μην ενημερώσει για τα ευρήματα των ερευνών του γύρω από τις παρακολουθήσεις της ΕΥΠ σε πολιτικά πρόσωπα, αξιωματικούς και δημοσιογράφους, μια νέα αποκάλυψη έρχεται να επιβεβαιώσει το σκοτεινό και βαθιά αντιδημοκρατικό πρόσωπο της κυβέρνησης Μητσοτάκη», υποστηρίζεται σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία.
Η αξιωματική αντιπολίτευση αναφέρεται σε δημοσίευμα του insidestory.gr σύμφωνα με το οποίο η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έχει επισήμως επιβεβαιώσει πως ταυτοποίησε τουλάχιστον 20 πρόσωπα που «μολύνθηκαν» με το κακόβουλο λογισμικό Predator και παρακολουθούνταν από το «παρακρατικό κέντρο του Μεγάρου Μαξίμου».
Κατά την Κουμουνδούρου, το «πουλόβερ» της εκτροπής του κ. Μητσοτάκη ξηλώνεται κάθε ημέρα κι "όσες χυδαίες απόπειρες συγκάλυψης κι αν επιχειρήσει, όσο κι αν κάνει κουρέλι ακόμα και το ίδιο το Σύνταγμα, δεν πρόκειται να διασωθεί".
«Θέλει δεν θέλει ο πρωθυπουργός, δεν θα καταφέρει να φιμώσει την ΑΔΑΕ. Η αλήθεια του καθεστώτος του θα αποκαλυφθεί», προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση.
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42
Νετανιάχου: «Πλήγμα για το Ιράν και τη Χεζμπολάχ» η συμφωνία με το Λίβανο
22:37