Μητσοτάκης: Το 2024 θα υπάρχει νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο
Το 2024 θα υπάρχει νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο, όπως δήλωσε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου του για την οικονομία, την ανάπτυξη και την ανεργία ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Όπως είπε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός, θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις στο μισθολόγιο των δημόσιων υπαλλήλων από 1/1/2024.
Εξήγησε δε, πως θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στις αμοιβές δημοσίων υπαλλήλων από την 1η Ιανουαρίου του 2024.
«Ναι θα έχουμε νέο μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων το 2024. Ηδη όμως έχουν γίνει στοχευμένες παρεμβάσεις στους δημοσίους υπαλλήλους. Θυμίζω το 10% για τους γιατρούς αλλά και την λογική των πριμ παραγωγικότητας. Αυτό συνδέεται άρρηκτα και με την αξιολόγηση. Ήδη περνάμε στο μπόνους παραγωγικότητας», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης: «Ναι» στην περαιτέρω μείωση του μη μισθολογικού κόστους
Μητσοτάκης σε τράπεζες: Επιβραβεύστε τους καλούς πελάτες - Μην ξεχνάτε τους συνεπείς
Μητσοτάκης προς εργοδότες: Πληρώστε περισσότερα και θα βρείτε εργαζόμενους
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
Πυρκαγιά στο Σπαθάρι της Εύβοιας - Σηκώθηκαν 11 εναέρια μέσα
16:54
Βενεζουέλα: Στις 54.000 οι αγνοούμενοι από τον διπλό σεισμό - Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι διασώστες
16:40
Βοιωτία: 112 για ετοιμότητα και εκκένωση σε Άγιο Βασίλειο - Καλύτερη εικόνα από την Πέτρα
16:28