Μητσοτάκης: Για καφέ με Ρέμο και Τσαπατάκη στη Θεσσαλονίκη
Πρωινό καφέ με τον γνωστό τραγουδιστή Αντώνη Ρέμο και τον παραολυμπιονική και αξιωματικό της ΕΛΑΣ, Αντώνη Τσαπατάκη, αλλά και τον Γιάννη Μπρατάκο ήπιε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη καθώς απόψε το βράδυ θα πραγματοποιήσει την μεγάλη ομιλία του στη Νέα Παραλία, στο άγαλμα Μεγάλου Αλεξάνδρου.
Δείτε φωτογραφίες από τη συνάντηση:
PHOTO 1 / 5
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Μητσοτάκης προς τη νίκη κατά της… «Νίκης» και ο διμέτωπος κατά ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για το νέο σποτ της ΝΔ: «Στις 25 Ιουνίου κάνουμε το μεγάλο βήμα»
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
ΧΡΗΜΑ