Βαρβιτσιώτης: «Ευχαριστώ τον πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου»
Δημόσιες ευχαριστίες προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό του, έστειλε ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
«Ευχαριστώ τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε: «Η Ελλάδα είναι συνυφασμένη με τη θάλασσα και είναι τιμή μου που θα βρεθώ στο πηδάλιο του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Είναι χαρά μου που θα συνεργαστώ με γνώριμα πρόσωπα του κόσμου της ελληνικής ναυτιλίας και του Λιμενικού Σώματος».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ποια είναι η νέα υφυπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Αλεξάνδρα Σδούκου
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γιώργος Φλωρίδης: Ποιος είναι ο νέος υπουργός Δικαιοσύνης
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΑΔΜΗΕ-Καράμπελας: Η ισχυρή ανταπόκριση στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης
14:26
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανάρτηση της Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για τις νέες συμφωνίες της ATLANTIC SEE LNG TRADE
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Καραμπόλα στην Κορίνθου - Τριπόλεως: Εμπλέκονται τέσσερα ΙΧ και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ
14:22
ΕΛΛΑΔΑ
Πάτρα: Δώρα ζωής από 64χρονο σε τέσσερις ανθρώπους - Χάρισε όργανα και ιστούς
14:17
ΚΟΣΜΟΣ