«Είναι όλοι συνυπεύθυνοι» - Το μήνυμα Κασσελάκη για το χειροκρότημα των βουλευτών ΝΔ στον Καραμανλή
Συνυπεύθυνους για το έγκλημα των Τεμπών χαρακτηρίζει ο Στέφανος Κασσελάκης τους βουλευτές της ΝΔ που χειροκρότησαν τον Κώστα Αχ. Καραμανλή ύστερα από την ομιλία του το βράδυ της Τετάρτης στη Βουλή.
«Δεν έφταιγεν ο ίδιος, τόσος ήτανε», γράφει μάλιστα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία για τον πρώην υπουργό Μεταφορών, υπενθυμίζοντας τους στίχους του Μανώλη Αναγνωστάκη.
«Το παρατεταμένο χειροκρότημα όλων των βουλευτών της ΝΔ δείχνει το συνολικό πολιτικό τους μέγεθος. Γίγαντες στη συγκάλυψη, νάνοι στη συναίσθηση. Είναι πλέον συνυπεύθυνοι», αναφέρει με νόημα ο κ. Κασσελάκης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Καραμανλής: Δεν κρύβομαι πίσω από τη βουλευτική ασυλία - Όποιος έχει αποδείξεις να τις φέρει εδώ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Άγρια κόντρα Βορίδη - Κωνσταντοπούλου: «Είστε η επιτομή της χυδαιότητας» - Ενεπλάκη ο Ανδρουλάκης
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ