Ανδρουλάκης: Στα μάτια της μητέρας μας θα είμαστε πάντα παιδιά
Ο Νίκος Ανδρουλάκης
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ/EUROKINISSIΜια τρυφερή ανάρτηση για την μητέρα του έκανε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης με αφορμή την σημερινή (12/5) Παγκόσμια Ημέρα.
«Για μένα γιορτή της Μητέρας είναι κάθε φορά που πηγαίνω Κρήτη και συναντιόμαστε» αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει πως «στα μάτια της μητέρας μας θα είμαστε πάντα παιδιά. Να σε χαιρόμαστε και σε ευχαριστώ για όλα».
Κατέληξε αστειευόμενος, αναρτώντας μια φωτογραφία εκείνου και της μητέρας του: «Θα σου επιστρέψουμε καθαρά τα ταπεράκια».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Το βίντεο της Finos Film για την «Γιορτή της Μητέρας»: «Γιατί μαμά είναι μόνο μία»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Η στήριξη μας στις μητέρες είναι διαρκής και έμπρακτη
ΚΟΣΜΟΣ
Γιορτή της Μητέρας: Το Doodle της Google αφιερωμένο στην Ημέρα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Πιερρακάκης: «Το Υπερταμείο μετονομάζεται σε Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο - Καταλύτης ανάπτυξης»
20:25
CULTURE
«The Parlay»: Ο Ντάνιελ Καλούγια φέρνει την Τεγιάνα Τέιλορ στη νέα ταινία του Σάκα Κινγκ
20:17
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στη Βοιωτία: Ανοιξε η Εθνική Αθηνών-Λαμίας - Αναζωπυρώσεις από τους ισχυρούς ανέμους
20:09
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Τραμπ στο Ιράν: Ξέρουμε ότι θα συμφωνήσετε σε επιθεωρήσεις στο πυρηνικό πρόγραμμα
20:07
ΚΟΣΜΟΣ