ΝΔ: Η κυβέρνηση τροφοδοτεί τα φασιστοειδή
Σε ανακοίνωσή της η ΝΔ καταγγέλλει ότι φασιστοειδή προπηλάκισαν και χτύπησαν το βουλευτή Γ. Κουμουτσάκο και καλεί την κυβέρνηση και τους υπουργούς που τους τροφοδοτούν με τις δηλώσεις τους να ανακαλέσουν τις ύβρεις που εκτόξευσαν εναντίον του Ποντιακού Ελληνισμού.
«Φασιστοειδή, που εκμεταλλεύτηκαν τη δικαιολογημένη κινητοποίηση των Ποντίων εναντίον των ανιστόρητων και προκλητικών δηλώσεων Φίλη, επιτέθηκαν, προπηλάκισαν και χτύπησαν τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Γ. Κουμουτσάκο, ο οποίος ως διπλωμάτης έχει δώσει αγώνα για την υποστήριξη των Δικαίων του Ποντιακού Ελληνισμού. Τραμπούκοι αποπειράθηκαν, επίσης, να χτυπήσουν και το βουλευτή κ. Μ. Βαρβιτσιώτη. Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο τους τραμπουκισμούς και καλούμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να πράξουν το ίδιο”, αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γ. Κουμουτσάκος: Φορείς του ρατσισμού αυτοί που μου επιτέθηκαν
To βίντεο από την επίθεση στο Γιώργο Κουμουτσάκο
Εικόνες από την επίθεση στον Γ. Κουμουτσάκο
Καλλιθέα: Οι διαφορές από το παρελθόν και η μοιραία συμπλοκή που οδήγησε στη δολοφονία του 17χρονου
12:23
Άνδρας έπεσε από οικοδομή στη Θεσσαλονίκη – Ανασύρθηκε τραυματισμένος από την Πυροσβεστική
12:11
«Ήταν σαν βομβαρδισμός - Ακόμα τρέμω»: Συγκλονιστική μαρτυρία Ελληνίδας στη Βενεζουέλα
12:11
Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων για επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας
12:02