ΝΔ: Η κυβέρνηση τροφοδοτεί τα φασιστοειδή
Σε ανακοίνωσή της η ΝΔ καταγγέλλει ότι φασιστοειδή προπηλάκισαν και χτύπησαν το βουλευτή Γ. Κουμουτσάκο και καλεί την κυβέρνηση και τους υπουργούς που τους τροφοδοτούν με τις δηλώσεις τους να ανακαλέσουν τις ύβρεις που εκτόξευσαν εναντίον του Ποντιακού Ελληνισμού.
«Φασιστοειδή, που εκμεταλλεύτηκαν τη δικαιολογημένη κινητοποίηση των Ποντίων εναντίον των ανιστόρητων και προκλητικών δηλώσεων Φίλη, επιτέθηκαν, προπηλάκισαν και χτύπησαν τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας κ. Γ. Κουμουτσάκο, ο οποίος ως διπλωμάτης έχει δώσει αγώνα για την υποστήριξη των Δικαίων του Ποντιακού Ελληνισμού. Τραμπούκοι αποπειράθηκαν, επίσης, να χτυπήσουν και το βουλευτή κ. Μ. Βαρβιτσιώτη. Καταδικάζουμε με τον πιο έντονο τρόπο τους τραμπουκισμούς και καλούμε όλες τις πολιτικές δυνάμεις να πράξουν το ίδιο”, αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΝΔ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Γ. Κουμουτσάκος: Φορείς του ρατσισμού αυτοί που μου επιτέθηκαν
To βίντεο από την επίθεση στο Γιώργο Κουμουτσάκο
Εικόνες από την επίθεση στον Γ. Κουμουτσάκο
Πανελλήνιες 2026: Οι επιδόσεις των υποψηφίων - Πόσοι έγραψαν κάτω από τη βάση
14:04
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44
Καλλιθέα: 15 ετών το θύμα της φονικής συμπλοκής- Η «κυριαρχία» της πλατείας και οι ομάδες
13:41
Πώς έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στο Μέτσοβο - Σώοι οι επιβαίνοντες
13:40