Γεωργιάδης για το ηλεκτρονικό βραχιολάκι στους ασθενείς: Το ΕΣΥ αλλάζει και γίνεται καλύτερο
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
EurokinissiΜέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, αναφέρθηκε στη λειτουργία του ψηφιακού συστήματος με ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε κάθε ασθενή.
Υπενθυμίζεται ότι το σύστημα ξεκινά σήμερα, σε κάθε ασθενή στο τμήμα επειγόντων περιστατικών του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός».
- Διαβάστε αναλυτικά: Ευαγγελισμός: «Πρεμιέρα» σήμερα για το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε κάθε ασθενή
Ο Αδ. Γεωργιάδης, στην ανάρτησή του αναφέρει ότι με το νέο σύστημα: «α) θα συλλέγουμε πραγματικά δεδομένα για το τί συμβαίνει και θα μπορούμε να παρεμβαίνουμε σε συνθήκες υπερβολικής καθυστέρησης β) θα γνωρίζει σε λίγο καιρό ο καθένας μας αναλόγως το νοσοκομείο που θα επιλέξουμε πόση θα είναι η αναμονή, γ) θα μπορούμε να σχεδιάζουμε στοχευμένες πολιτικές».
H ανάρτηση του υπουργού Υγείας
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ευαγγελισμός: «Πρεμιέρα» σήμερα για το ηλεκτρονικό βραχιολάκι σε κάθε ασθενή
ΕΛΛΑΔΑ
Απογευματινά χειρουργεία: Πληρώνονται στο τέλος Μαΐου οι γιατροί για έργο 5 μηνών
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ψάχνουν στα συντρίμμια για επιζώντες - 235 νεκροί και πάνω από 40.000 αγνοούμενοι
07:22
ΕΛΛΑΔΑ
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
ΕΛΛΑΔΑ