Γεωργιάδης σε Βαρτζόπουλο: «Αξιοπρεπής παραίτηση - Θα συνεχίζουμε την ψυχιατρική μεταρρύθμιση»
Βαρτζόπουλος και Γεωργιάδης
INTIME NEWS / ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣΣυνάντηση με τον απερχόμενο Υφυπουργό Υγείας, Δημήτρη Βαρτζόπουλο είχε το μεσημέρι της Παρασκευής (3/4) ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Υπουργός εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες για τη σημαντική και ουσιαστική συμβολή του στο Εθνικό Σύστημα Υγείας, καθώς και για το έργο που επιτέλεσε στον τομέα της Ψυχικής Υγείας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη συνεργασία των δύο πλευρών, με τον Υπουργό να υπογραμμίζει τη συμβολή του απερχόμενου Υφυπουργού στην προώθηση κρίσιμων μεταρρυθμίσεων και δράσεων στον χώρο της δημόσιας ψυχικής υγείας.
Μετά τη συνάντηση ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε: «Τιμώ τον κύριο Δημήτρη Βαρτζόπουλο, ο οποίος υπηρέτησε για τρία χρόνια το Υπουργείο Υγείας με πολύ μεγάλη αποτελεσματικότητα.
Επίσης τον συγχαίρω για τον αξιοπρεπή τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε τις τελευταίες εξελίξεις, οι οποίες και οδήγησαν στην παραίτηση του. Υπόσχομαι ότι θα συνεχίσουμε την ψυχιατρική μεταρρύθμιση έως την ολοκλήρωσή της, για το καλό του ελληνικού λαού».
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00