Εκλογές ΗΠΑ 2016: Η ινδιάνικη παροιμία του Θεοδωράκη για τη νίκη Τραμπ
Με μία ινδιάνικη παροιμία θέλησε να σχολιάσει ο Πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις αμερικανικές εκλογές.
«Μέσα μας έχουμε και τον καλό και τον κακό λύκο. Και νικάει αυτός που ταΐζουμε περισσότερο. Παλιά ινδιάνικη παροιμία», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο επικεφαλής το Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ