Εκλογές ΗΠΑ 2016: Η ινδιάνικη παροιμία του Θεοδωράκη για τη νίκη Τραμπ
Με μία ινδιάνικη παροιμία θέλησε να σχολιάσει ο Πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ στις αμερικανικές εκλογές.
«Μέσα μας έχουμε και τον καλό και τον κακό λύκο. Και νικάει αυτός που ταΐζουμε περισσότερο. Παλιά ινδιάνικη παροιμία», έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter ο επικεφαλής το Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.
ΚΟΣΜΟΣ
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Ανδρουλάκης θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια - Όσα είπε από τη Ρόδο
12:44
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σχοινάς: Μεγάλο πακέτο πληρωμών σε αγρότες τη Δευτέρα - Ενίσχυση 20 εκατ. για ρύζι μέσω de minimis
12:40
ΕΛΛΑΔΑ
Θρίλερ στο Ηράκλειο με τη γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
12:28
ΕΛΛΑΔΑ