Λιβάνιος στη Βουλή: Έρχεται αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος
Την μελλοντική αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών από τα κυβερνητικά έδρανα, καταθέτοντας Προεδρικό Διάταγμα για την εξέταση ενός νέου συστήματος καταβολής τους.
«Στόχος είναι να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς ρεύματος, που είναι αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και των δήμων διαχρονικώς», τόνισε ο Θεόδωρος Λιβάνιος, υπογραμμίζοντας πως το Προεδρικό Διάταγμα έρχεται με την σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των Υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.
Μιλώντας με κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός εξήγησε πως το σκεπτικό είναι τα δημοτικά τέλη να εκδίδονται όπως ο λογαριασμός του ΕΝΦΙΑ, μία φορά το χρόνο, και η αποπληρωμή τους να γίνεται σε 12 δόσεις.
Στόχος, όπως είπε, είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξής τους που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από 1/1/2028.
Μίνα Παπαθεοδώρου -Βαλυράκη: Την Κυριακή (28/06) η έκθεση στο Λουτράκι με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις
15:26
Μπλόκο της ΑΑΔΕ σε πλοίο στο λιμάνι του Βόλου με 12.300 λίτρα λαθραίων καυσίμων
15:22
Εργαζόμενη ξενοδοχείου στη Λευκάδα εντοπίστηκε νεκρή δίπλα σε πισίνα
15:14
Χανιά: Προφυλακιστέος ο 43χρονος που σκότωσε την 45χρονη - «Κάθαρμα» φώναζαν έξω από τα δικαστήρια
15:11