Ο Πολάκης για την απόφαση του ΣτΕ: Δεν παράγει πρακτικό αποτέλεσμα
Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα με την οποία κρίνονται μη νόμιμες οι απολύσεις διοικητών και αναπληρωτών διοικητών των κρατικών νοσοκομείων που έγιναν το 2015, μετά από διαδικασία αξιολόγησης από πενταμελή επιτροπή του υπουργείου Υγείας.
Ο κ. Πολάκης με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ανέφερε ότι «η απόφαση δεν παράγει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα» και ότι «δεν τίθεται θέμα επιστροφής» των διοικητών και των αναπληρωτών διοικητών, καθώς, όπως τόνισε, «η θεωρητική θητεία αυτών έχει λήξει πλέον». Μάλιστα ανέφερε ότι οι εν λόγω διοικητές «απομακρύνθηκαν με τη διαδικασία διπλής αξιολόγησης» και διευκρίνισε ότι «διατηρήσαμε 15 που είχαν θετική αξιολόγηση».
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
Φορτηγό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο στη Θήβα: Δύο τραυματίες, σοβαρά ο ένας - Άμορφη μάζα το ΙΧ
14:14