Ο Πολάκης για την απόφαση του ΣτΕ: Δεν παράγει πρακτικό αποτέλεσμα
Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Παύλος Πολάκης την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας σύμφωνα με την οποία κρίνονται μη νόμιμες οι απολύσεις διοικητών και αναπληρωτών διοικητών των κρατικών νοσοκομείων που έγιναν το 2015, μετά από διαδικασία αξιολόγησης από πενταμελή επιτροπή του υπουργείου Υγείας.
Ο κ. Πολάκης με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ανέφερε ότι «η απόφαση δεν παράγει κανένα πρακτικό αποτέλεσμα» και ότι «δεν τίθεται θέμα επιστροφής» των διοικητών και των αναπληρωτών διοικητών, καθώς, όπως τόνισε, «η θεωρητική θητεία αυτών έχει λήξει πλέον». Μάλιστα ανέφερε ότι οι εν λόγω διοικητές «απομακρύνθηκαν με τη διαδικασία διπλής αξιολόγησης» και διευκρίνισε ότι «διατηρήσαμε 15 που είχαν θετική αξιολόγηση».
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
Δημοσκόπηση Real Polls: Πρώτη η ΝΔ, με μονοψήφια διαφορά δεύτερος ο Τσίπρας - Τέταρτο το ΠΑΣΟΚ
16:01
Πετρέλαιο: Το Brent έπεσε κάτω από τα 75 δολάρια για πρώτη φορά από την έναρξη του πολέμου
15:51