Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Το πρώτο χρυσό μετάλλιο για τη Γαλλία
Το πρώτο χρυσό μετάλλιό της στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιονγκτσάνγκ πανηγυρίζει η Γαλλία.
Η 19χρονη Περέν Λαφόντ, η οποία συγκέντρωσε 78,65 βαθμούς στα Moguls του ελεύθερου σκι και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Την δεύτερη θέση κατέκτησε η Ζιστίν Ντιφούρ-Λαπουάντ από τον Καναδά, η οποία βαθμολογήθηκε με 78,56, ενώ την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε η Γιούλια Γκαλίσεβα από το Καζακστάν (77,40).
PHOTO 1 / 8
Photo 1/8
Πηγή: REUTERS
Photo 2/8
Πηγή: REUTERS
Photo 3/8
Πηγή: REUTERS
Photo 4/8
Πηγή: REUTERS
Photo 5/8
Πηγή: REUTERS
Photo 6/8
Πηγή: REUTERS
Photo 7/8
Πηγή: REUTERS
Photo 8/8
Πηγή: REUTERS
ΚΟΣΜΟΣ
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ο Ανδρουλάκης θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια - Όσα είπε από τη Ρόδο
12:44
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σχοινάς: Μεγάλο πακέτο πληρωμών σε αγρότες τη Δευτέρα - Ενίσχυση 20 εκατ. για ρύζι μέσω de minimis
12:40
ΕΛΛΑΔΑ
Θρίλερ στο Ηράκλειο με τη γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
12:28
ΕΛΛΑΔΑ