Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2018: Ελβετοί σκιέρ μολύνθηκαν από νοροϊό
Δύο Ελβετοί σκιέρ που παίρνουν μέρος στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Πιοντσάνγκ μολύνθηκαν από τον νοροϊό, ανακοίνωσε η ελβετική αποστολή.
Πρόκειται για τα πρώτα κρούσματα μόλυνσης μεταξύ των αθλητών που συμμετέχουν στους αγώνες.
Η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή διευκρίνισε νωρίτερα ότι οι δύο σκιέρ δεν διαμένουν πλέον μαζί με τους περισσότερους αθλητές στο Ολυμπιακό Χωριό της Πιοντσάνγκ.
Η έξαρση μολύνσεων από τον ιό αυτό, ο οποίος προκαλεί εμετό, διάρροια και γαστρεντερίτιδα, έχει πλήξει τους Αγώνες.
Πάνω από 200 άνθρωποι έχει επιβεβαιωθεί μέχρι στιγμής πως έχουν μολυνθεί από τον νοροϊό. Στην πλειονότητά τους πρόκειται για μέλη του προσωπικού ασφαλείας και υποστήριξης των αγώνων και μέχρι σήμερα δεν είχαν διαπιστωθεί κρούσματα μεταξύ των αθλητών.
Αυστραλία: Διπλασιάζει το πρόστιμο για τους ανήλικους που παραβιάζουν το «ban» στα social media
22:53
Μεγάλη φωτιά στα Άνω Λιόσια - Ισχυρές επίγειες δυνάμεις
22:49
Κίνδυνος πυρκαγιάς στην Χαλκιδική: Νέα απαγόρευση κυκλοφορίας την Κυριακή (28/6)
22:42
Νετανιάχου: «Πλήγμα για το Ιράν και τη Χεζμπολάχ» η συμφωνία με το Λίβανο
22:37