Πέθανε φίλος του Ολυμπιακού μετά το ντέρμπι
Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του Ολυμπιακού καθώς ένας άτυχος φίλαθλος έχασε τη ζωή του μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό.
Τραγωδία στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός. Ένας 55χρονος φίλαθλος των γηπεδούχων δεν άντεξε την πίεση του αγώνα και κατέρρευσε. Αμέσως οι διασώστες αλλά και το ιατρικό επιτελείο του Ολυμπιακού έτρεξαν για τις πρώτες βοήθειες έτσι ώστε να επανέλθει και να διακομιστεί στη συνέχεια σε νοσοκομείο.
Η διακομιδή έγινε, όμως, η κατάσταση του φιλάθλου δεν ήταν καλή. Τα πράγματα χειροτέρεψαν και λίγη ώρα αργότερα ο άτυχος 55χρονος «έφυγε». Μάλιστα, η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση. «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, αλλά και όλη η οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, πενθεί για τον χαμό του φιλάθλου μας, Γιάννη Δημάρχου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή, κατά τη διάρκεια του αποψινού αγώνα», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ένταση στα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ: Αποχώρηση Πολάκη - Κριτική Θεοχαρόπουλου σε Φάμελλο
19:49
Στις 41 οι αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο - Τέσσερις σε εξέλιξη
19:40
Ουκρανικά drones έπληξαν ρωσικό διυλιστήριο - Ανεστάλη η λειτουργία του
19:40
«Δόξα τω Θεώ επιζήσαμε»: Συγκλονιστική μαρτυρία στο CNNi για τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
19:31