Τζήλος: Μόλις γίνω καλά, θα μιλήσω για όλους και για όλα
Ο διεθνής διαιτητής, Θανάσης Τζήλος, που πήρε χθες εξιτήριο από το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Λάρισας, όπου διακομίστηκε προχθές, μετά την επίθεση και τον ξυλοδαρμό του από αγνώστους, επέστρεψε το πρωί στο νοσοκομείο για επανέλεγχο.
Ο Λαρισαίος διαιτητής μίλησε για το περιστατικό, αναφέροντας πως θα αναφερθεί σε αυτό με λεπτομέρειες, μόλις αναρρώσει πλήρως.
«Μόλις γίνω καλά, θα μιλήσω για όλους και για όλα. Δεν θα ήθελα να περάσει προς τα έξω η εικόνα ενός στραπατσαρισμένου ανθρώπου, για να μην νομίζουν ότι κέρδισαν» δήλωσε στην κάμερα του OPEN TV.
Ο Έλληνας διαιτητής της Super Leagueέπεσε θύμα επίθεσης έξω από το σπίτι του, το πρωί της Τετάρτης (19/12).
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Ποιοι δικαστικοί προκρίνονται για τη θέση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου
18:59
ΚΟΣΜΟΣ
Διαψεύδει ο Ρούμπιο ότι υπήρξε συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία στην Αλάσκα
18:50
ΚΟΣΜΟΣ
Ρεκόρ ζέστης και στο Βέλγιο - Στους 40 βαθμούς αναμένεται να σκαρφαλώσει ο υδράργυρος
18:42
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος AKTOR: Αντλεί 1 δισ. ευρώ με Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και έκδοση ομολόγου
18:39
ΚΟΣΜΟΣ