Δήλωσε συμμετοχή στην Α2 ο Ολυμπιακός
Ο Ολυμπιακός έστειλε στην ΕΟΚ το έγγραφο συμμετοχής στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Α2.
Σημειώνεται ότι η ομοσπονδία είχε δώσει παράταση μέχρι και σήμερα στις ομάδες που είχαν δικαίωμα να αγωνιστούν στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία να δηλώσουν συμμετοχή στο ερχόμενο πρωτάθλημα.
Με δεδομένο ότι δεν μπορούσαν ούτε μέσω wild card να αγωνιστούν στη Basket League, οι «ερυθρόλευκοι» έστω και την τελευταία στιγμή πήραν την απόφαση να δηλώσουν την ομάδα στην Α2, αλλά και στο Κύπελλο Ελλάδας.
Το έγγραφο αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Κύριοι,
Με την παρούσα, επισυνάπτουμε τη δήλωση συμμετοχής στο Πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών της περιόδου 2019-2020.
Παρακαλούμε όπως μας επιστρέψετε την παρούσα επιστολή μέσω φαξ με δικό σας αριθμό πρωτοκόλλου για την παραλαβή.
Με εκτίμηση,
Για την ΚΑΕ Ολυμπιακός
Γ. Σκινδήλιας, Αντιπρόεδρος».
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38