Ολυμπιακοί Αγώνες: Δυνατή εμφάνιση από την Σάκκαρη - Νίκησε τη Στογιάνοβιτς και πέρασε στις «16»
Η Μαρία Σάκκαρη συνέχισε με νίκη στην πρώτη συμμετοχή της σε Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς νίκησε εύκολα, στο 2ο γύρο την Νίνα Στογιάνοβιτς από τη Σερβία, με 2-0 σετ και συνεχίζει την πορεία της στο τουρνουά, παίρνοντας την πρόκριση για τις «16» της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, Νο 19 στην παγκόσμια κατάταξη κατάφερε να κάμψει εύκολα στο πρώτο σετ την αντίσταση της αντιπάλου της, Νο 90 στον κόσμο, με 6-1 σε 31 λεπτά, ενώ και στο δεύτερο σετ κατάφερε να επικρατήσει άνετα με 6-2, σε 35 λεπτά.
Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη της Σάκκαρη επί της Στογιάνοβιτς, μετά τη νίκη της το 2015 στο Μινσκ.
Στον 3ο γύρο του Ολυμπιακού τουρνουά η Σάκκαρη θ' αντιμετωπίσει τη νικήτρια του αγώνα Σβιτολίνα (Ουκρανία)-Τομλιάνοβιτς (Αυστραλία) που διαγωνίζονται στις 08:00.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
Η ισραηλινή κυβέρνηση αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Αρμενίων
15:40
Αναχώρησε για Βενεζουέλα επίλεκτη ομάδα Ελλήνων διασωστών - Θα συνδράμουν με drone και sonar
15:29