Με το...ενάμιση πόδι είναι στο Τσάμπιονς Λιγκ ο Ολυμπιακός
Χωρίς να παίξει ιδιαίτερα καλά ο Ολυμπιακός, πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε και με 2-1 νίκησε την Ντιναμό Ζάγκρεμπ.
Παρέμεινε συγκεντρωμένος, είχε καθαρό μυαλό για να μπορέσει να γυρίσει ένα δύσκολο ματς. O Ολυμπιακός έμεινε πίσω στο σκορ, ωστόσο κατάφερε να ανατρέψει το εις βάρος του αποτέλεσμα και να αναδειχθεί νικητής στο τέλος του αγώνα.
Έτσι, παρέμεινε στην κορυφή του ομίλου με 9 βαθμούς, όσους έχει και η Μπάγερν, η οποία επικράτησε 5-1 της Άρσεναλ και πλέον, οι «ερυθρόλευκοι» θέλουν μόνο έναν βαθμό, στα επόμενα δύο παιχνίδια, αρχικά με τους Βαυαρούς στο Μόναχο και τέλος με τους «κανονιέρηδες» στο «Γ. Καραϊσκάκης» προκειμένου να εξασφαλίσουν την πρόκριση στην επόμενη φάση της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14
Helleniq Energy: Γυρίζει σελίδα με την νέα στρατηγική ανάπτυξης Vision 2030+
09:07
Νέα Υόρκη: «Παγώνουν» τα ενοίκια για ένα εκατομμύριο κατοικίες
09:02
Οι Rolling Stones κυκλοφόρησαν δύο νέα τραγούδια – Συνεργασία με τον Robert Smith των The Cure
09:02