Ρίο 2016: Θριαμβευτική υποδοχή για τους Μάντη - Καγιαλή (pics)
Με το χάλκινο μετάλλιο κρεμασμένο στο στήθος τους επέστρεψαν οι δύο ιστιοπλόοι μας, Παναγιώτης Μάντης και Παύλος Καγιαλής από το Ρίο.
Φίλοι, συγγενείς και απλός κόσμος περίμενε τους δύο Ολυμπιονίκες, ενώ μόλις βγήκαν από την αίθουσα παραλαβής των αποσκευών έπεσαν στις αγκαλιές των δικών τους ανθρώπων.

"Είμαστε χαρούμενοι, δεν έχουμε συνηθίσει οι ιστιοπλόοι τέτοιες υποδοχές. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πετύχαμε τους στόχους μας, που δικαιώθηκαν οι κόποι μας. Πήγαν όλα πολύ καλά, βάσει προγράμματος", είπε ο Παναγιώτης Μάντης.

Από την πλευρά του ο Παύλος Καγιαλής, τόνισε: "'Ηταν ένας αγώνας πολλών ημερών, κρίθηκε στην τελευταία κούρσα. Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι", ενώ αναφερόμενος στην υποδοχή που τους επιφυλάχθηκε είπε: "Τόσο άγχος δεν είχαμε ούτε στον τελικό. Τιμή μας, που είμαστε Έλληνες και φοράμε τα γαλανόλευκα".

Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38