Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ πανηγυρίζουν στον Λευκό Πύργο (vid)
Οπαδοί του ΠΑΟΚ άρχισαν να συγκεντρώνονται στο Λευκό Πύργο πριν από τη λήξη του τελικού αγώνα με την ΑΕΚ για το Κύπελλο Ελλάδας στο Πανθεσσαλικό Στάδιο και ενώ το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 2-1 που έδωσε τελικά τη νίκη στον δικέφαλο του βορρά.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το κλίμα είναι γιορτινό ακούγονται νταούλια, ποντιακή λίρα και τύμπανα ενώ με προτζέκτορα προβάλλεται στον Λευκό Πύργο το σύνθημα «Εμείς μαζί για μια ζωή» και το σήμα του ΠΑΟΚ.
Οι φίλοι του ΠΑΟΚ, δηλώνουν ότι θα παραμείνουν στον Λευκό Πύργο ως την άφιξη της αποστολής του ΠΑΟΚ στην πόλη.
Κλειστές είναι η οδός Μητροπόλεως και η Λεωφόρος Νίκης, αντιθέτως κανονικά προς το παρόν διεξάγεται η κυκλοφορία στην οδό Τσιμισκή.

(Πηγή φωτογραφίας thestival.gr)
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ