Όταν το θέμα είναι τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στο διαδίκτυο και στα sοcial media τότε αυτό που σκέφτονται αν όχι όλοι οι περισσότεροι είναι υπερ- αυτοκίνητα με εξωτικά ή λιγότερο εξωτικά ονόματα. Εντυπωσιακά και με πολλούς ίππους, ενώ ενδόμυχα ο τίτλος του φαβορί πηγαίνει στη Ferrari.

Είναι όμως έτσι στην πραγματικότητα; Με βάση μια έρευνα της βρετανικής ασφαλιστικής εταιρείας Veygo στο Instagram, χρησιμοποιώντας σα στοιχείο αναφοράς τόσο τις αναρτημένες φωτογραφίες όσο και τα hashtags, το πιο δημοφιλές μοντέλο στο Instagram είναι το all time classic αμερικάνικο muscle car, το Ford Mustang (#fordmustang, #mustang) με σχεδόν 12 εκατομμύρια hashtags. Για την ακρίβεια 11.947.872, ενώ ακολουθεί, με σημαντική διαφορά μιας και του προσμετρώνται 7.402.365 hashtags, το Honda Civic (#hondacivic, #civic). Η έκπληξη εδώ είναι πως δεν πρόκειται καν για το Type R (βρίσκεται στη 18η θέση), αλλά για τις απλές καθημερινές εκδόσεις του ιαπωνικού μικρο- μεσαίου.

Στην τρίτη θέση με σχετικά μικτή διαφορά από το Civic, καθώς φτάνει τα 7.019.123 hashtags το Nissan GT-R (#nissangtr, #gtr), ενώ έπονται η ΒΜW M3 (5.817.457) και το Jeep Wrangler (5.137.019). Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνουν το Chevrolet Camaro, η Corvette, η BMW M4, η Lamborghini Aventador που είναι και το πρώτο super car και το Audi R8.

H Ferrari είναι εκτός 30άδας, ενώ έκπληξη προκαλεί η παρουσία του Opel Corsa στην 21η θέση.

Από τα πιο αντι- φωτογραφικα αυτοικίνητα, σε ότι αφορά τουλάχιστον το Instagram και από αυτά που ξέρουμε στην Ευρώπη είναι η Mercedes R-Class με μόλις 603 hashtags και το Toyota Prius με 583.

Διαβάστε επίσης