Ποια (ακριβή) μάρκα ξεπέρασε τις Mercedes και BMW στις ΗΠΑ;

Τα μοντέλα των Mercedes και BMW είναι ιδιαίτερα επιτυχημένα στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα δε στην κορυφαία κατηγορία, τη αποκαλούμενη και πολυτελείας. Και όμως τον τελευταίο καιρό, πιο συγκεκριμένα το 3ο τρίμηνο του 2016, αντιμετώπισαν ισχυρό εγχώριο ανταγωνισμό, ο οποίος μάλιστα κατόρθωσε να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα από όσα και οι δύο premium γερμανικές εταιρείες μαζί.

Η εταιρεία που τις έχει ξεπεράσει στο ράλι των πωλήσεων δεν είναι άλλη από την Tesla του πολύ Elon Musk, που κατόρθωσε να πουλήσει 9.156 μονάδες του κορυφαίου μοντέλου της, του Model S, με τη BMW να πουλά την ίδια περίοδο 3.634 7άρες και τη Mercedes 3.138 S-Class. Μάλιστα τα στελέχη της Tesla ισχυρίζονται πως οι αριθμοί των πωλήσεών του, κατά συνέπεια και η διαφορά από τους άμεσους ανταγωνιστές τους, θα ήταν πολύ μεγαλύτεροι αν δεν υπολόγιζαν αποκλειστικά και μόνο τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους και όχι και τις παραγγελίες. Παράλληλα, από ότι λένε, δεν καταφεύγουν και σε άλλες πρακτικές, συνηθισμένες στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η σημαντική αύξηση της δημοτικότητας του Model S οφείλεται κατά κύριο λόγο στην καινούργια έκδοσή του Ρ100D -στις ΗΠΑ κοστίζει από 134.500 δολάρια- που έχει αυτονομία 507 χιλιομέτρων, καθώς και στην ενσωμάτωση του βελτιωμένου Autopilot, του συστήματος ημι- αυτόνομης οδήγησής της. Οι πωλήσεις του Model S παγκοσμίως έφτασαν τις 15.800 μονάδες στο συγκεκριμένου χρονικό διάστημα, ενώ το SUV της γκάμας, το Model X, είχε ένα επίσης εντυπωσιακό τρίμηνο με 8.7800 μονάδες.

TESLA MODEL 3

To Model 3 είναι το φτηνό εισαγωγικό μοντέλο της Tesla. Οι διαστάσεις και η τιμή θα είναι ανάλογες των αντίστοιχων ευρωπαϊκών μοντέλων πολυτελείας και ο στόχος των πωλήσεων είναι οι 500.000 μονάδες σε ετήσια βάση. Πηγή: Tesla

Όπως δείχνουν τα πράγματα η μικρή ακόμα εταιρεία που ίδρυσε ο Elon Musk και ασχολείται αποκλειστικά με ηλεκτροκίνητα μοντέλα δείχνει να βρίσκει το δρόμο της, έχοντας περάσει από χίλα μύρια κύματα. Οι δυσκολίες οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στην καθυστέρηση της εμφάνισης των νέων μοντέλων της, ενώ η ελπίδα της για ακόμα μεγαλύτερη διείσδυση είναι το Model 3, το εισαγωγικό της γκάμας της, που θα ανταγωνιστεί τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά μοντέλα. Για αυτό ο στόχος είναι οι 500.000 μονάδες ετησίως, ενώ η μελλοντική επιδίωξη της εταιρείας είναι και η κερδοφορία της, καθώς μέχρι στιγμής καταγράφει ζημιές.

Διαβάστε επίσης