ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Brabus S 65 900 με τους 888 ίππους της είναι το πιο δυνατό τετραθέσιο κάμπριο του κόσμου

Η Brabus S 65 900 με τους 888 ίππους της είναι το πιο δυνατό τετραθέσιο κάμπριο του κόσμου

Στο περίπτερο της Mercedes στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα μπορεί να δει κανείς, μεταξύ άλλων και την ανανεωμένη έκδοση της ανοιχτής S-Class, η κορυφαία εκδοχή της οποίας, η S 65 AMG αποδίδει 630 ίππους.

Οι οποίοι ναι μεν δεν είναι καθόλου μα καθόλου λίγοι, αλλά για κάποιους δεν είναι αρκετοί. Αυτοί λοιπόν θα μπορούν να προσχωρήσουν μέχρι το περίπτερο του εξειδικευμένου και γνωστού βελτιωτή της μάρκας, της Brabus, όπου θα υπάρχει η S 65 900. Η οποία είναι το πιο δυνατό ανοιχτό αυτοκίνητο με τέσσερις θέσεις που μπορεί να αγοράσει κανείς στον κόσμο αυτό.

Πόσο πιο δυνατό από τη στάνταρ S 65 AMG που προαναφέραμε; Σημαντικά, μιας και η απόδοση του V12 έχει φτάσει τους 888 ίππους και τα 1.500 Nm, με την τελευταία τιμή να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.200 Nm, προκειμένου να μην αυτονομηθεί το διαφορικό. Αντίστοιχα οι επιδόσεις διαμορφώνονται σε μια τιμή μόλις 3,9 δευτερολέπτων για το 0-100, ενώ για την τελική ταχύτητα υπάρχουν τρεις διαφορετικές επιλογές: πρώτο στάδιο τα στάνταρ 250 χλμ./ ώρα με τον ηλεκτρονικό περιορισμό, δεύτερο με το «drivers pack» που χρεώνεται επιπλέον τα 300 χλμ./ ώρα και τρίτο, χωρίς κανένα περιορισμό, τα 350 χλμ./ ώρα.

Προκειμένου να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω η Brabus προχώρησε σε ριζικές αλλαγές του εξαρχής θηριώδους V12. Έτσι ανέβασε τη χωρητικότητά του από τα 6.000 κυβικά στα 6.300 και παράλληλα βελτίωσε όλα τα επιμέρους στοιχεία του, από το σύστημα ψύξης μέχρι την εξάτμιση, που επιπρόσθετα εξασφαλίζει και έναν εξαιρετικό ήχο. Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα, ενώ για να ελεγχθεί αποτελεσματικά όλη αυτή η ροπή υπάρχει και ένα ειδικά εξελιγμένο μπλοκέ πίσω διαφορικό.

Από κει και πέρα έχουν γίνει κάποιες μικρές αλλαγές στο αμάξωμα με στόχο την ακόμα καλύτερη αεροδυναμική, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 15 χιλιοστά, ενώ χρησιμοποιούνται τεράστιες ζάντες, είτε των 21 είτε των 22 ιντσών. Αντίστοιχα επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό προκειμένου να προβληθεί η ιδιαίτερότητα του μοντέλου, ενώ ενδεικτικό είναι πως το ταχύμετρο φτάνει τα 400 χλμ./ώρα.

Φυσικά όλα αυτά έχουν και το αντίστοιχο κόστος, ενώ στο ερώτημα ποιος πραγματικά χρειάζεται 888 ίππους σε ένα ανοιχτό αυτοκίνητο και μάλιστα τετραθέσιο δύσκολα μπορεί να δοθεί απάντηση.

ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ





ΔΗΜΟΦΙΛΗ