Μελ Γκίμπσον: Ασθένησε με κορωνοϊό - Νοσηλεύτηκε επί ένα μήνα
Ανανεώθηκε:
Ο διάσημος Αυστραλός ηθοποιός και σκηνοθέτης Μελ Γκίμπσον, αποκάλυψε ότι τον περασμένο Απρίλιο βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊο.
Ο ηθοποιός, μέσω εκπροσώπου του, επιβεβαίωσε ότι είχε μολυνθεί από τον κορωνοϊό και μάλιστα νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο για έναν ολόκληρο μήνα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας Daily Telegraph.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το οποίο επιβεβαίωσε ο εκπρόσωπος του Γκίμπσον, κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του, ο 64χρονος ηθοποιός έκανε χρήση του φαρμάκου Remdesivir.
Η υγεία του παρουσίασε βελτίωση στην πορεία και υποβλήθηκε αρκετές φορές σε τεστ, τα οποία όλα βγήκαν αρνητικά.
Μάλιστα, φαίνεται πως νόσησε τον περασμένο Απρίλιο.
Δεν έγινε γνωστό, ωστόσο, πώς και πού μολύνθηκε από τον κορωνοϊό ο Γκίμπσον.
Μαρινάκης για Τσίπρα: Να απαντήσει αν θέλει να σύρει ξανά σε περιπέτειες τη χώρα
20:59
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40