Η Αντζελίνα Τζολί και ο Ντάνιελ Ράντκλιφ κέρδισαν τα πρώτα τους βραβεία «Tony»
Ανανεώθηκε:
Η Αντζελίνα Τζολί με την κόρη της Βίβιεν
ΑΠΕΤα πρώτα τους βραβεία Tony, απέσπασαν η Αμερικανίδα ηθοποιός και σκηνοθέτης, Αντζελίνα Τζολί καθώς και ο Ντάνιελ Ράντκλιφ.
Η διάσημη ηθοποιός κέρδισε το πρώτο της βραβείο Tony ως παραγωγός του μιούζικαλ «The Outsiders», το οποίο ήταν υποψήφιο σε 12 κατηγορίες.
Η παράσταση απέσπασε βραβεία Tony ως Καλύτερο Μιούζικαλ και σε άλλες τρεις κατηγορίες.
Η ηθοποιός και σκηνοθέτης ανέβηκε στη σκηνή στην τελετή απονομής των βραβείων στη Νέα Υόρκη, στο θέατρο του Κέντρου Παραστατικών Τεχνών Λίνκολν μαζί με την 15χρονη κόρη της Βίβιεν, την οποία ευχαρίστησε που τη βοήθησε να κερδίσει το Tony.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
CULTURE
Με την κόρη της Βίβιεν στην πρεμιέρα του «Reefer Madness: The Musical» η Αντζελίνα Τζολί
CULTURE
«Παρών» στην ζωή της αδερφής του Αντζελίνας Τζολί επιθυμεί να είναι ο Τζέιμς Χέιβεν
CULTURE
H Αντζελίνα Τζολί παραδέχεται ότι «ίσως και να μην ήταν ηθοποιός σήμερα»
ΚΟΣΜΟΣ
Έμπολα: Εντοπίστηκε το πρώτο κρούσμα στη Γαλλία - Βρέθηκε σε γιατρό που επέστρεψε από το Κονγκό
13:06
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας στην 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της
13:01
ΚΟΣΜΟΣ
Οι τρεις λόγοι που οδήγησαν στον παρατεταμένο καύσωνα που πλήττει την Ευρώπη
13:00
CULTURE
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
ΕΛΛΑΔΑ