ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Πώς η ιστορία ενός μοναχικού λύκου συγκίνησε εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως

Πώς η ιστορία ενός μοναχικού λύκου συγκίνησε εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως

Φωτογραφία αρχείου

Unsplash

Μια χριστουγεννιάτικη γαλλική διαφήμιση κάνει αυτές τις μέρες τον γύρο του διαδικτύου, ξεπερνώντας τις 600 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως. Το «μυστικό» της επιτυχίας της; Δημιουργήθηκε από εκατό περίπου ανθρώπους μέσα σε μόλις έναν χρόνο, χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όπως τονίζουν οι παραγωγοί της.

Το σποτ, διάρκειας περίπου δύο λεπτών μας μεταφέρει σε ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι: ένας λύκος, φοβισμένος και απομονωμένος, αποφασίζει να μαγειρέψει λαχανικά για να κερδίσει την αποδοχή των υπόλοιπων ζώων του δάσους και να μοιραστεί μαζί τους ένα γιορτινό τραπέζι.



Σύμφωνα με το RTL.fr, το τρισδιάστατο animation δημιουργήθηκε από το γαλλικό στούντιο Illogic Studios, με τη συμμετοχή περίπου 100 ανθρώπων σε διάστημα μόλις ενός έτους, χωρίς τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Όπως τονίζουν οι δημιουργοί, όλα σχεδιάστηκαν και «ζωγραφίστηκαν» με παραδοσιακές μεθόδους, ώστε να διατηρηθεί το ανθρώπινο συναίσθημα.

Η μουσική επένδυση της διαφήμισης, το «Le Mal-aimé» του Claude François, γνώρισε θεαματική αναβίωση, με τις ακροάσεις να αυξάνονται κατακόρυφα σε Ευρώπη και ΗΠΑ μετά την κυκλοφορία του σποτ.



Σύμφωνα με επικοινωνιολόγους, η επιτυχία της καμπάνιας οφείλεται στο γεγονός ότι «δεν μοιάζει με διαφήμιση» δηλαδή δεν προβάλλει προϊόντα, επενδύει στη λιτότητα και αφηγείται μια ιστορία με κινηματογραφικούς όρους.