Αιτωλοακαρνανία: 12χρονος πέθανε από ανεύρυσμα εγκεφάλου
Ανανεώθηκε:
Πέθανε ένα αγόρι μόλις 12 ετών στο Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας, κοντά στο Αγρίνιο.
Το πόρισμα της νεκροψίας-νεκροτομής στον άτυχο 12χρονο, που διενεργήθηκε στην Πάτρα, έδειξε ανεύρυσμα εγκεφάλου.
Το άτυχο αγόρι κατοικούσε μόνιμα στην Αθήνα με την οικογένειά του. Για τις καλοκαιρινές διακοπές βρισκόταν εδώ και λίγες μέρες στο σπίτι των παππούδων του, στο Θέρμο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο μικρός δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα υγείας.
Αρχικά, το παιδί ένιωσε αδιαθεσία όταν επέστρεψε σπίτι από έξοδο και αμέσως μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Θέρμου.
Εκεί κρίθηκε ότι το παιδί δεν είχε κάτι το ανησυχητικό και έτσι επέστρεψε στο σπίτι. Ωστόσο, μετά από ένα διάστημα περίπου τριών ωρών κατέληξε.
Την Τρίτη το μεσημέρι συγγενείς και φίλοι θα πουν το τελευταίο «αντίο» στον 12χρονο.
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38