Επέστρεψαν στην Ελλάδα οι ναυτικοί που είχαν απαχθεί από πειρατές στη Νιγηρία
Ανανεώθηκε:
Πάτησαν σε ελληνικό έδαφος, λίγο μετά τις 11:00 το πρωί, οι τρεις Έλληνες ναυτικοί που είχαν πέσει θύματα απαγωγής από πειρατές στη Νιγηρία.
Εμφανώς εξαντλημένοι συναντήθηκαν με τα οικεία τους πρόσωπα στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Τα τρία μέλη του πλοίου «Στέλιος Κ», έφτασαν στην Ελλάδα, με ενδιάμεση στάση στην πρωτεύουσα του Κατάρ, την Ντόχα.
Ο ένας εκ των ναυτικών αναχώρησε αμέσως για Ικαρία, ενώ ο καπετάνιος και ο άλλος ναύτης αναχώρησαν για τα σπίτια τους στην Αθήνα.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: INTIME/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 2/4
Πηγή: INTIME/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 3/4
Πηγή: INTIME/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Photo 4/4
Πηγή: INTIME/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
«Μας φέρθηκαν καλά, μας έδιναν νερό και σούπα, είμαστε καλά», δήλωσε συγκινημένος ο καπετάνιος του πλοίου, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, χωρίς να θέλει να αναφερθεί παραπάνω στις συνθήκες κράτησής του από τους πειρατές.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Ένας 58χρονος αγρότης το πρώτο θύμα του καύσωνα - Σε ύψιστη επιφυλακή 16 πόλεις
13:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ερντογάν: Το νομοθετικό πλαίσιο για την διάλυση του PKK θα κατατεθεί σύντομα στην Βουλή
13:50
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παρέμβαση Χαρδαλιά - Rautio για το Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο: Δεν είναι απλός Προϋπολογισμός
13:47
ΕΛΛΑΔΑ
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ