Η πρώτη ανακοίνωση του ΟΣΕ για την τραγωδία στα Τέμπη
Συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων απευθύνει ο ΟΣΕ στην πρώτη του αντίδραση δύο ημέρες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Όπως σημειώνει ότι «το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΣΕ:
«Σε μια στιγμή βαθιάς οδύνης για το χαμό δεκάδων συνανθρώπων μας είναι δύσκολο κανείς να βρει λόγια.
Συλλυπητήρια σε όλους τους γονείς τους συζύγους, τους συγγενείς, τους συντρόφους τους φίλους. Συλλυπητήρια σε όλη την Ελλάδα για την ανείπωτη τραγωδία.
Πλέον το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη. Το πρώτο μέλημα όλων ήταν να διαχειριστούμε το τραγικό συμβάν στο πεδίο».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στα Τέμπη: Στους 57 οι νεκροί λέει η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεονταρή
ΕΛΛΑΔΑ
Τέμπη: Μαύρο πανί «κρύβει» τη μεταφορά σορών στο νοσοκομείο Λάρισας
ΚΟΣΜΟΣ
Συλληπητήρια Μπάιντεν για την τραγωδία στα Τέμπη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τσαπανίδου για Τέμπη: «Δώστε επιτέλους την πραγματική εικόνα για την τραγωδία»
ΕΛΛΑΔΑ
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
ΕΛΛΑΔΑ
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47
ΚΟΣΜΟΣ