Τέμπη: Αποσωληνώθηκε τραυματίας από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου
Αποσωληνώθηκε το πρωί του Σαββάτου (11/3) ένας 22χρονος νεαρός, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη, μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Παράλληλα, σύμφωνα με την ΕΡΤ αναμένεται να εξέλθει και από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Να σημειωθεί ότι, οι τραυματίες που παραμένουν σε ΜΕΘ είναι τέσσερις και επτά επιπλέον βρίσκονται σε απλή νοσηλεία, όλοι στο νοσοκομείο της Λάρισας.
Το Σάββατο (10/3) δύο ακόμη άτομα βγήκαν από τις ΜΕΘ και νοσηλεύονται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας.
Το προσωπικό του νοσοκομείου εκφράζει την αισιοδοξία του και ευελπιστεί πως τα δύο παιδιά θα πάρουν εξιτήριο την επομενη εβδομαδα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σύγκρουση τρένων - Πλεύρης: Στα νοσοκομεία 14 τραυματίες, 7 σε ΜΕΘ και 4 διασωληνωμένοι
ΚΟΣΜΟΣ
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
CULTURE
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
ΚΟΣΜΟΣ
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38
ΚΟΣΜΟΣ