Αγρίνιο: Οχιά δάγκωσε 51χρονο - Του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Δάγκωμα από οχιά δέχθηκε 51χρονος στο Αγρίνιο, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας».
Στον 51χρονο χορηγήθηκε αντιοφικός ορός που επέδρασε σωτήρια στην υγεία του και έτσι σήμερα νοσηλεύεται εκτός κινδύνου. Μάλιστα σήμερα, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα tempo24.news, αναμένεται να λάβει εξιτήριο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αγρίνιο: Εκτός κινδύνου κοριτσάκι 6,5 ετών που κατάπιε κέρμα
ΕΛΛΑΔΑ
Όλο και πιο συχνή η εμφάνιση φιδιών στη Θεσσαλονίκη - 80 κλήσεις από τον Μάρτιο
ΕΛΛΑΔΑ
Οργή για την κακοποίηση αλόγου στη Μυτιλήνη: Βρέθηκε ημιθανές και υποσιτισμένο
ΕΛΛΑΔΑ
Ύδρα: Συνελήφθη 25χρονος που κακοποίησε γάτα στο λιμάνι
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
ΕΛΛΑΔΑ