Αγρίνιο: Οχιά δάγκωσε 51χρονο - Του χορηγήθηκε αντιοφικός ορός στο νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Δάγκωμα από οχιά δέχθηκε 51χρονος στο Αγρίνιο, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Άγιος Ανδρέας».
Στον 51χρονο χορηγήθηκε αντιοφικός ορός που επέδρασε σωτήρια στην υγεία του και έτσι σήμερα νοσηλεύεται εκτός κινδύνου. Μάλιστα σήμερα, σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα tempo24.news, αναμένεται να λάβει εξιτήριο.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Αγρίνιο: Εκτός κινδύνου κοριτσάκι 6,5 ετών που κατάπιε κέρμα
ΕΛΛΑΔΑ
Όλο και πιο συχνή η εμφάνιση φιδιών στη Θεσσαλονίκη - 80 κλήσεις από τον Μάρτιο
ΕΛΛΑΔΑ
Οργή για την κακοποίηση αλόγου στη Μυτιλήνη: Βρέθηκε ημιθανές και υποσιτισμένο
ΕΛΛΑΔΑ
Ύδρα: Συνελήφθη 25χρονος που κακοποίησε γάτα στο λιμάνι
ΕΛΛΑΔΑ
ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι οι 57 από τους 58 κατηγορούμενους για τις παράνομες επιδοτήσεις στην Κρήτη
18:13
CULTURE
Νέα μελέτη: Ηφαιστειακή έκρηξη στις Φιλιππίνες ίσως συνέβαλε στην πτώση της δυναστείας των Μινγκ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ