Συνάντηση Χρυσοχοΐδη με την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία
Ανανεώθηκε:
Για οριζόντιες πολιτικές και βελτίωση των συνθηκών, δεσμεύθηκε προς τα άτομα με αναπηρία, ο υπουργός Υγείας.
Την ανάγκη για διαρκή βελτίωση των συνθηκών και των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, αλλά και για οριζόντιες πολιτικές στους ανθρώπους με αναπηρία, δήλωσε ο υπουργός Υγείας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος συναντήθηκε σήμερα Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023 με εκπροσώπους της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ).
Ο Πρόεδρος της ΕΣΑμεΑ, Ι. Βαρδακαστάνης παρέδωσε στον Υπουργό Υγείας ένα υπόμνημα με τα αιτήματά τους, ζητώντας την ενίσχυση της συνεργασίας ανάμεσα στη Συνομοσπονδία και το υπουργείο.
Αφού έθεσαν τα ζητήματα που τους απασχολούν, δίνοντας έμφαση σε θέματα προσβασιμότητας στις δομές υγείας, ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης από την πλευρά του τους διαβεβαίωσε πως θα λάβει υπόψη του τα αιτήματά τους και τις προτάσεις τους και σημείωσε πως θα ληφθούν άμεσα οριζόντιες πολιτικές. Στόχος, όπως τόνισε, είναι η διαρκής βελτίωση των συνθηκών και των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.
Στη συνάντηση παρέστησαν, επίσης, μέλη του Δ.Σ και της Ελεγκτικής Επιτροπής της ΕΣΑμεΑ.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57