ΥΠΕΞ: Υπό αντίξοες συνθήκες η επιστροφή των 11 Ελλήνων από τη Γάζα
Κατόπιν οδηγιών του Υπουργού Εξωτερικών, η Πρεσβεία της Ελλάδας στο Κάιρο και το Γενικό Προξενείο στα Ιεροσόλυμα, διασφάλισαν, χθες, υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες τον απεγκλωβισμό 16 ατόμων, Ελλήνων πολιτών και μελών των οικογενειών τους, από τη Γάζα.
Σήμερα, με μέριμνα του Υπουργείου Εξωτερικών, αφίχθησαν στην Αθήνα μέσω Καΐρου οι 11 εξ αυτών.
«Οι διπλωματικές μας Αρχές στην περιοχή παραμένουν σε πλήρη ετοιμότητα για την παροχή κάθε δυνατής προξενικής αρωγής σε Έλληνες πολίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ.
Οι Έλληνες έφτασαν το μεσημέρι στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου τους περίμεναν πολλοί συγγενείς και φίλοι.
Οι Έλληνες και τα μέλη των οικογενειών θα διαμείνουν στη δομή φιλοξενίας της Ελευσίνας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Επέστρεψαν στην Αθήνα οι πρώτοι 11 Έλληνες από τη Γάζα - Ασφαλείς μαζί με τις οικογένειές τους
Απελαύνει τον Ρουμάνο πρόξενο η Μόσχα μετά το κλείσιμο του ρωσικού προξενείου στην Κονστάντζα
20:53
Το αρχαιότερο γυναικείο νεκροταφείο στον κόσμο και η θεωρία για έναν προϊστορικό φεμινισμό
20:45
LIVE Βενεζουέλα: Πάνω από 30.000 οι αγνοούμενοι - Τουλάχιστον 188 οι νεκροί από τους σεισμούς
20:40
Βενεζουέλα: Χειροκροτήματα και συγκίνηση μετά από απεγκλωβισμό ανθρώπου από τα συντρίμμια
20:38