Στάση εργασίας σήμερα στα τρόλεϊ
Χωρίς τρόλεϊ θα μείνει σήμερα Τρίτη η Αθήνα, για πέντε ώρες, εξαιτίας της στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι στον ΗΛΠΑΠ.
Οι εργαζόμενοι θα τραβήξουν χειρόφρενο στα τρόλεϊ από τις 11 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα, με αποτέλεσμα το επιβατικό κοινό να έχει τη δυνατότητα να μετακινηθεί μόνο με λεωφορεία, μετρό, τραμ και Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.
Η στάση εργασίας πραγματοποιείται με απόφαση του Δ.Σ. της Ένωσης Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ, προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκλογοαπολογιστική γενική συνέλευση.
«Στις δύσκολες αυτές εποχές, στην κατάργηση των εργατικών κεκτημένων, η παρουσία όλων είναι απαραίτητη», σημειώνει η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ σε ανακοίνωσή της.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αύριο μετά τη 1 το μεσημέρι ανακοινώνονται οι βαθμολογίες
14:28
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μπακογιάννη: «Ούτε ένα κόμμα δεν πρέπει να εξυπηρετεί το αφήγημα των εχθρών της δημοκρατίας»
14:28
ΕΛΛΑΔΑ
Νέες κινητοοποιήσεις αγροτών - κτηνοτρόφων: Παρατεταγμένα τρακτέρ στα Μάλαγρα, αποκλεισμοί σε Χανιά
14:25
ΕΛΛΑΔΑ
Έργα αποκατάστασης σε επτά μοναστήρια του Αγίου Όρους
14:18
ΕΛΛΑΔΑ